Od septembra hľadáme dve nové kolegyne alebo kolegov. Jedného super človeka, ktorý sa nám postará o bar a jeho prevádzku a druhú super osobu, ktorá bude veľmi precízna, starostlivá a postará sa nám o papiere.
Čo to obnáša ?
Prevádzkar/ka baru
Je potrebné zabezpečiť plynulý chod a4 kafé, vrátane admin. agendy, zorganizovania tímu, výberu a nákupu tovaru, komunikácie s úradmi a pomoc s organizáciou podujatí v kaviarni.
požiadavky:
-skúsenosti s prevádzkou baru alebo kaviarne
-spoľahlivosť, precíznosť, cit pre detail
– zodpovednosť a systematickosť (práca s excelom,papiermi, tabuľkami a s financiami)
-vedenie tímu
-láska k a4
Office manažér/ka (admin. výpomoc)
Táto pozícia má najmä administratívny charakter, office manažér/ka vie všetko o každom 1 účtovnom aj neúčtovnom doklade, ktorý cez a4 prejde, má systém a nič mu/jej nemôže uniknúť. Vybavuje a zaraďuje korešpondenciu, účtovné doklady, pomáha s prípravou rôznych žiadostí, výkazov, vybavuje telefonáty a pod. Táto pozícia si vyžaduje zmysel pre poriadok, systém a prácu s papiermi.
požidavky:
-skúsenosti s administratívnou prácou
-spoľahlivosť, precíznosť, cit pre detail
– zodpovednosť a systematickosť (práca s excelom,papiermi, tabuľkami a s financiami)
-láska k a4
Obidve pozície sú aktuálne part-time s perspektívou ich rozšírenia na full time. Nejedná sa o prac. pomer, skôr o spoluprácu formou živnosti / sro.
V prípade vážneho záujmu a v prípade že disponujete všetkými uvedenými schopnosťami a vlastnosťami, píšte na manager@a4.sk (Poprosíme si CV a motiv. list)
Tešíme sa na vaše žiadosti 🙂